A kegyelem könnyed ritmusa

fáradt vagy? kimerültél? eleged van?

“Jöjjetek énhozzám…”

figyelj csak!
látod az együttérzést a szememben?
látod az ölelésre tárt karomat és a kitárt szívemet?
gyere!

“Jöjjetek énhozzám.”

gyere velem, és rendbe fogsz jönni!
hagyd most a tömeget, hadd szöktesselek meg!
tudod, ki vagy? mi lenne, ha felfedeznéd, kinek teremtettelek?
élj igazán! élj teljesen!
bennem.
gyere, megmutatom, milyen az igazi pihenés.

járj velem és tanulj tőlem.
csendes vizekhez vezetlek. füves legelőkre.
felüdítem a lelkedet.

járj velem. játssz és dolgozz velem – nézd meg, hogy csinálom!
tartsd rajtam a szemed.
igazítsd hozzám a lépteidet.
akkor mozdulj, amikor én mozdulok… és állj meg, amikor megállok.
csak azt tedd, amit tőlem látsz.

vedd át a kegyelem könnyed ritmusát.
táncolj a széllel.
az én szívem ritmusára mozogj.

ne játszd meg magad!
ne erőlködj!
engedd, hogy természetesen ömöljön át rajtad a természetfölötti szeretetem.
nem terhellek olyasmivel, ami túl nehéz, vagy nem neked való.
tudom, ki vagy. jól ismerlek. a terveim és a céljaim pont rád illenek.

maradj velem, és megtanulsz szabadon élni.

én veled akarok lenni.
szeretek veled lenni.
azért alkottalak, hogy bennem élj, mozogj és lélegezz.
bennem vagy szabad arra, hogy az legyél, aki vagy.

gyere velem… mozdulj velem… táncolj velem!
és megnyugvást találsz a lelkednek.

“Jöjjetek énhozzám mindnyájan, akik megfáradtatok és meg vagytok terhelve, és én megnyugvást adok nektek.
Vegyétek magatokra az én igámat, és tanuljátok meg tőlem, hogy szelíd vagyok és alázatos szívű, és megnyugvást találtok lelketeknek.
Mert az én igám jó, és az én terhem könnyű.”
– Máté 11:28-30